Derde reisverslag - Reisverslag uit Boracay Island, Filipijnen van Fleur Vor - WaarBenJij.nu Derde reisverslag - Reisverslag uit Boracay Island, Filipijnen van Fleur Vor - WaarBenJij.nu

Derde reisverslag

Door: Fleur

Blijf op de hoogte en volg Fleur

04 Juni 2015 | Filipijnen, Boracay Island

De afgelopen weken in de Filipijnen zijn voorbij gevlogen! We hebben verschillende dingen gedaan en gezien! De baby's vaccineren was super leerzaam en leuk om te doen. Eerst vond ik het maar eng om te doen, omdat je met een grote naald in zo'n klein beentje of armpje moet prikken. Na een aantal keren meekijken, durfde ik het toch aan. Het was wel spannend, maar het is wel weer een ervaring rijker!

Vorige week zaterdag hebben we meegekeken bij een operatie. Het was een scheenbeen fractuur, waarbij een plaatje op het scheenbeen werd geplaatst. Het was super interessant om dit van nabij te zien! Ik had nog nooit eerder een operatie gezien, dus dit was erg leerzaam om te zien. In het begin vond ik het wel een beetje akelig, maar later was het goed te doen. Het was supergaaf om mee te maken!

De afgelopen dagen hebben we natuurlijk ook andere leuke dingen gedaan zoals, shoppen, uitgaan, zwemmen en lekker uiteten.

Gisteren had het ziekenhuis een groot feest. Het ziekenhuis bestaan dan 36 jaar en dat gaat groots gevierd worden. We zijn maandag begonnen met het trainen voor de danswedstrijd, waar wij ook aan mee gaan doen. De zoon van Helen leert ons de dans aan. We moeten nog wel goed oefenen voor woensdag, maar het komt goed.

Vandaag gaan we lekker 10 daagjes op vakantie naar het eiland Boracay. Het is een super mooi eiland! We hebben er zin in!

  • 06 Juni 2015 - 05:48

    Astrid:

    Hee Fleur,

    Ga je ons die dans ook leren als je weer thuis bent?
    Lijkt mij gezellig!
    Geniet nu maar eerst van je vakantie.
    Vele lieve groeten,
    Astrid

  • 06 Juni 2015 - 21:54

    Jan Leermakers:

    hee Fleur, leuk om weer een verslag te lezen van jou. Ik wens je een prettige vakantie, maar dat gaat wel lukken ! Hier was gisteren eindelijk ook een beetje Fillipijns weer: 35 graden en zon maar minder vochtig vermoed ik.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Filipijnen, Boracay Island

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

17 Juni 2015

Belevenissen Boracay

04 Juni 2015

Derde reisverslag

12 Mei 2015

Filipijnen!

04 Mei 2015

Filipijnen
Fleur

Actief sinds 17 Maart 2015
Verslag gelezen: 160
Totaal aantal bezoekers 2960

Voorgaande reizen:

17 Maart 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: